Το Σχολείο μας συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στο δίκτυο σχολείων για υποστήριξη της  εφαρμογής της Αντιρατσιστικής Πολιτικής του ΥΠΑΝ. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι  η ενημέρωση και η εφαρμογή του «Κώδικα Συμπεριφοράς κατά του Ρατσισμού & του Οδηγού Διαχείρισης και Καταγραφής Ρατσιστικών Περιστατικών».  Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επιμόρφωση και ενδυνάμωση του διδακτικού προσωπικού του κάθε συνεργαζόμενου σχολείου. Οι επιμορφώσεις συνήθως εστιάζουν σε θέματα ρατσισμού και γίνονται με τη μορφή βιωματικών εργαστηρίων. 

Συγκεκριμένα ομάδα εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στη δράση παρακολούθησαν τις συναντήσεις επιμόρφωσης του δικτύου με τα εξής θέματα: 

  • Εφαρμογή της Αντιρατσιστικής πολιτικής του ΥΠΑΝ 
  • Δραστηριότητες Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης και Συνεργασία με Οργανισμούς
  • Αναγνώριση και  αντιμετώπιση της ρητορικής του μίσους
  • Αναγνωρίζοντας και αντιμετωπίζοντας στερεότυπα και προκαταλήψεις  
  • Διακρίσεις στη βάση του φύλου, του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας του φύλου
  • Μισαναπηρισμός και αντικαταπιεστικές παιδαγωγικές και πρακτικές στην τάξη.  

Τις συναντήσεις   παρακολούθησαν  οι Φιλόλογοι: Βαλεντίνα Αγαθαγγέλου, Ζωή Ανθούση, Δημήτρης Σωφρονίου, Μαρία Καυκαρίδου και Κλαίρη Κυριάκου, Β.Δ.

Επιπρόσθετα στο πλαίσιο του πιο πάνω προγράμματος πραγματοποιήθηκαν και οι εξής δράσεις:

  • Ομάδα εκπαιδευτικών συμμετείχαν σε συνέδρια και εργαστήρια του Όμιλου Ιστορικού Διαλόγου. Στις 18 Δεκεμβρίου οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α11, Γ11 και Γ61 με τη συνοδεία των Φιλολόγων Μαρίας Καυκαρίδου και Χριστίνας Χρίστου συμμετείχαν στον  εκπαιδευτικό περίπατο στην εντός των τειχών Λευκωσία που διοργανώνει ο Όμιλος.
  • Στις 18 Μαρτίου η Φιλόγος Ζωή Ανθούση  πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο τμήμα Γ31 με θέμα: «Πώς διδάσκω και πώς  διαχειρίζομαι αμφιλεγόμενα θέματα στην τάξη μου;» Τη διδασκαλία παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί του σχολείου. Η δειγματική διδασκαλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού.
  • Στο πλαίσιο  της διδακτικής του μαθήματος των Νέων Ελληνικών και συγκεκριμένα στη Β΄ Λυκείου, ενότητα: «Κοινωνικός Αποκλεισμός-Ρατσισμός (Διακρίσεις-Προκαταλήψεις)» οι διδάσκοντες/ουσες αξιοποίησαν εκπαιδευτικό διαδραστικό υλικό για τον ρατσισμό  σε μορφή παιχνιδιού.